• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

بیانیه روحانیون شهرستان بانه مبنی برحضورحداکثری درانتخابات

  • کد خبر : 1699
  • 29 فوریه 2024 - 8:21
بیانیه روحانیون شهرستان بانه مبنی برحضورحداکثری درانتخابات

      بسم الله الرحمن الرحیم بیانیه روحانیون شهرستان بانه – مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ انتخابات مایه تقویت کشور و آبروی نظام است و حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای ؛ به نوفیق الهی مایه برکت و تاثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد . مقام معظم […]

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه روحانیون شهرستان بانه – مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲

انتخابات مایه تقویت کشور و آبروی نظام است و حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای ؛ به نوفیق الهی مایه برکت و تاثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد . مقام معظم رهبری

در آستانه چهل و ششمین سال استقرار انقلاب اسلامی ایران که نوید بخش دهه‌ها مجاهدت و ایثار و تلاش ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری امامین انقلاب است، نگاه به رخدادهای تاریخی گذشته نشان می دهد با وجود همه فراز و نشیب ها، سختی ها و کارشکنی های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان های انقلاب با بصیرت همان ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال طی شدن است.

هم چنانکه  برهمگان واضح و آشکار است که محور مقاومت ایران اسلامی به شدت در حال پیشروی در مسیر صحیح است اما باید متوجه دشمن و حربه های آنان باشیم. دشمنان ایران اسلامی همیشه تلاش می کنند در کشور فتنه و بحران ایجاد کنند اما عامل اصلی نجات کشور از این بحران و تمام فتنه ها ؛ حضور مردم بصیر و وفادار ایران در صحنه های مختلف فرهنگی  ؛ اجتماعی و سیاسی است  . بدون شک  نقش علماء و رسالت هدا یتگری این  قشر محبوب  در خنثی سازی  هجمه تبلیغات دشمن و گروههای استکباری  برای ایجاد شبهه و تزلزل  درمبانی اعتقادی مسلمانان مشخص است  و روحانیون همواره به عنوان مرز دار فکری و عقیدتی مردم بوده و هستند.

لذا اینجانبان امام جمعه  ؛  اعضای  شورای افتاء و جمعی از روحانیون شهرستان بانه با تاسی از رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای  (مدظله العالی ) ضمن پذیرش این نکته که انتخابات رکن رکین و اصلی نظام نظام مقدس جمهوری اسلامی  و تنها راه اصلاح کشور و رسیدن به مسیر تکامل تلقی نموده و با بیان معیارهای  انتخاباتی وظیفه شرعی و قانونی خود را نسبت به انقلاب و اسلام ادا نموده که مردم را به حضور پشور در انتحابات تشویق نمائیم و با نگاهی به ارزش دینی نسبت به سرنوشت جامعه اسلامی و پذیرش مسئولیت خطیر دردوران حساس ؛ شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی خود دانسته و با مشارکت حد اکثری پیام مقاومت ؛ عزت و  قدرت رامخابره نموده و در نهایت شاهد سرآغاز پیروزی های بیشتر در جهت بهبود وضعیت و معیشت مردم و پیگیری مطالبات و مشکلات آحاد جامعه از طریق انتخاب فرد اصلح خواهیم بود . والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته .

 

       ائمه جمعه وجماعت – اعضاء شورای افتاء –  مدرسین و طلاب –کارکنان مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه

 

لینک کوتاه : https://avaye-amin.com/?p=1699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.