• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

امام جمعه سنندج: اقدامات تروریستی اراده ایرانی‌ها در دفاع از آرمان‌های انقلاب را محکم‌تر می‌کند

  • کد خبر : 1811
  • 04 آوریل 2024 - 14:27
امام جمعه سنندج: اقدامات تروریستی اراده ایرانی‌ها در دفاع از آرمان‌های انقلاب را محکم‌تر می‌کند

امام جمعه سنندج: دشمنان باید بدانند اینگونه اقدامات تروریستی بزدلانه در عزم و اراده پولادین ملت ایران در مسیر عزت و استقلال و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها و دفاع از مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین بر نمی‌دارند و به زودی نابودی این رژیم منحوس و کودک‌کش را به یاری پروردگار رقم خواهند زد. ماموستا […]

امام جمعه سنندج: دشمنان باید بدانند اینگونه اقدامات تروریستی بزدلانه در عزم و اراده پولادین ملت ایران در مسیر عزت و استقلال و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها و دفاع از مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین بر نمی‌دارند و به زودی نابودی این رژیم منحوس و کودک‌کش را به یاری پروردگار رقم خواهند زد.
ماموستا فایق رستمی اظهار کرد: جنایتکاران صهیونیست همواره با خونریزی و تعدی بر جان و مال مسلمانان بی‌گناه در فلسطین نشان داده‌اند که بویی از انسانیت نبرده و از حیوان درنده‌تر هستند.
وی با بیان اینکه رژیم صهونیستی به سرکردگی آمریکا همچون غده‌ای سرطانی زخم‌های زیادی را به پیکره اسلام زده‌اند، گفت: این رژیم وحشی صفت روز گذشته در یک اقدام تروریستی ناجوانمردانه و ددمنشانه با حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق خون ۷ نفر از سرداران و کارکنان ایران را به زمین ریخت که باید بداند این اقدام بی‌پاسخ نخواهد ماند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی با چنین کارهای شنیعی بارها و بارها عجز و ناتوانی خود را در برابر ملت شهیدپرور ایران نشان داده‌اند.
ماموستا رستمی تصریح کرد: دشمنان ذلیل در تقابل اقتدار ملت ایران راهی جز دست زدن به ترور ندارند و ترور و اقدامات تروریستی نشان از زبونی و ناتوانی دشمنانی است که قدرت مبارزه رو دررو با ملت قدرتمند ایران را ندارند.
وی اضافه کرد: دشمنان باید بدانند اینگونه اقدامات تروریستی بزدلانه در عزم و اراده پولادین ملت ایران در مسیر عزت و استقلال و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها و دفاع از مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین بر نمی‌دارند و به زودی نابودی این رژیم منحوس و کودک‌کش را به یاری پروردگار رقم خواهند زد.

لینک کوتاه : https://avaye-amin.com/?p=1811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.