• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

امام جمعه دهگلان: حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایان تلخی برای اسرائیل خواهد داشت

  • کد خبر : 1807
  • 04 آوریل 2024 - 14:22
امام جمعه دهگلان: حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایان تلخی برای اسرائیل خواهد داشت

امام جمعه دهگلان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با اقدام وحشیانه حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایان تلخی را برای خود رقم خواهد زد. ماموستا عبدالسلام محمدی ضمن محکوم کردن جنایات جدید رژیم متجاوز صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید بپذیرد که ظلم و وحشی‌گری پایان خوشی […]

امام جمعه دهگلان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با اقدام وحشیانه حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایان تلخی را برای خود رقم خواهد زد.
ماموستا عبدالسلام محمدی ضمن محکوم کردن جنایات جدید رژیم متجاوز صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید بپذیرد که ظلم و وحشی‌گری پایان خوشی ندارد، اظهار کرد: ایران قدرت اول در منطقه است از این رو هرگز حاضر به قبول زور، ظلم و تجاوز نیست و رژیم غاصب صهیونیستی با این اقدام وحشیانه پایان تلخی را برای خودش رقم خواهد زد.
به گفته امام جمعه دهگلان، رژیم کودک‌کش صهیونیست از آغاز شکل‌گیری تا کنون جنایات بی‌شماری را مرتکب شده که حمله به کنسولگری ایران در دمشق یکی از بزرگترین جنایات این رژیم اشغالگر است و تردید نداشته باشد که از سوی ملت ایران پاسخی قاطع و کوبنده دریافت خواهد کرد.
وی افزود: بی‌شک این اقدام وحشیانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و این رژیم باید بداند که هیچ ظلمی تا ابد پایدار نیست و در پایان مشیت الهی بر آن است که اسلام پیروز این میدان باشد.
ماموستا محمدی با بیان اینکه روحانیون، طلاب، علمای دینی اهل سنت در شهرستان دهگلان این اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق را بشدت محکوم می‌کنیم، گفت: برخورد جدی و محکم از سوی ایران به این رژیم جعلی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند که در کجای تاریخ قرار گرفته، لذا می‌خواهد با دست و پا زدن از این منجلاب و باتلاقی که درست کرده خودش را بیرون بکشد، اما هرچه بیشتر دست و پا می‌زند بیشتر فرو می‌رود.
امام جمعه دهگلان خاطرنشان کرد: ملت ایران جنایات بی‌شرمانه این رژیم را در فلسطین و غزه محکوم کرده و به صراحت اعلام می‌داریم، هر زمان که رهبر معظم انقلاب دستور جهاد علیه ظلم و کفر دهند، با جان و دل آماده ایم تا با ظلم و وحشیگری مقابله کنیم و در این راه با افتخار جانمان را فدای اسلام و انسانیت نمائیم.
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اقدام اخیر اسرائیل در دمشق و همچنین جنایات بی‌شرمانه آنان در فلسطین و غزه، لازم است همه مردم کردستان فردا جمعه یکصدا و متحد، با حضوردر راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردن این جنایات، اوج نفرت و انزجار خود از اسرائیل و استکبار را فریاد بزنیم.

لینک کوتاه : https://avaye-amin.com/?p=1807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.