• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

رسالت روحانیت در انتخابات

  • کد خبر : 948
  • 15 نوامبر 2023 - 8:03
رسالت روحانیت در انتخابات

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: روحانیت رسالت سنگینی را دارد هم در بخش برادران و هم در بخش خواهران باید تحلیل‌ها و تمهیداتی داشته باشیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای امین، حجت الاسلام والمسلمین سعید عسکری در نشست صمیمی مدیر دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمی کشور با روحانیون شهرستان سنندج […]

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: روحانیت رسالت سنگینی را دارد هم در بخش برادران و هم در بخش خواهران باید تحلیل‌ها و تمهیداتی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای امین، حجت الاسلام والمسلمین سعید عسکری در نشست صمیمی مدیر دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمی کشور با روحانیون شهرستان سنندج افزود: در آستانه رویداد و رخدادی هستیم که همه تحلیلگران نظرشان بر این است که دشمن از مدت‌ها قبل برای کمرنگ کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با شروع اغتشاشات سال گذشته دنبال یک سری اهداف پلیدی بود خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم کردستان در ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان بی نظیر و نقشه دشمنان را نقشه بر آب کرد .

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه امیدی که دشمن به آن دل بسته انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ است افزود: روحانیت رسالت و نقش پررنگی در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به ثبت نام خبرگان رهبری در استان کردستان تصریح کرد: ثبت نام خبرگان رهبری استان کردستان بسیار باشکوه بوده و در مجموع ۱۱ نفر از ماموستایان ثبت نام کرده و در مراحل تاییدیه علمی هستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تاکید بر نقش روحانیون در انتخابات یادآور شد: روحانیت در سه بخش باید اظهار نظر کند، اول اینکه در این مدت چه کارهایی باید نسبت به حضور حداکثری انجام دهد. بخش دوم، نقش نهادهای حکومتی و دولتی در پررنگ کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات است ودر بخش سوم برای حضور بیشتر مردم در انتخابات با چه گروه‌هایی نشست داشته باشیم.

این نشست اولین جلسه نقش روحانیت در پررنگ کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات سال ۱۴۰۲ است.

لینک کوتاه : https://avaye-amin.com/?p=948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.