• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

بیانیه علماء وروحانیون ، شورای افتاو روحانیت مرکز بزرگ اسلامی شهرستان کامیاران

  • کد خبر : 1470
  • 03 فوریه 2024 - 19:58
بیانیه علماء وروحانیون ، شورای افتاو روحانیت مرکز بزرگ اسلامی شهرستان کامیاران

بسم الله الرحمن الرحیم اینک در آستانه چهل و پنجمین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی دوران ساز، با عظمت و اقتدار آفرین، ایران با انقلاب اسلامی هویتی تازه یافت، ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را بدست آورد، در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کرد. […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک در آستانه چهل و پنجمین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی دوران ساز، با عظمت و اقتدار آفرین، ایران با انقلاب اسلامی هویتی تازه یافت، ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را بدست آورد، در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کرد.

پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های علمی، فناوری، امنیتی، نظامی، عمرانی، رسانه ای، هنری، بین المللی و غیره بدست آمده که باید با عزم و تلاش همگانی نسبت به حفظ و ارتقاء آن ها کوشش کنیم.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این همه دستاورد و تأثیرگذاری و تحول آفرینی بدون تردید با دشمنی های روز افزون و کینه ها و خشم های پیدا و پنهان روبرو است و به لطف و عنایت خداوند متعال علی رغم همه فراز و فرودها، تلخی ها و شیرینی ها و پیروزی ها ، امروز سربلندتر، مقتدرتر و تأثیرگذارتر از هر زمان دیگر به راه خود ادامه می دهد.

امروز استکبار جهانی به همراه کشورهای غربی مقابل مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین صف آرایی کرده و آنان را در میان سکوت کشورهای عربی به خاک و خون می‌کشند، اما آینده از آنِ آزادیخواهان جهان و مردمی است که ملت ایران را الگوی‌ خود می دانند.

ما روحانیون شهرستان کامیاران، از مردم شریف، بزرگوار و شهیدپرور شهرستان کامیاران دعوت بعمل می آوریم ، همراه، همدل و هم زبان با قاطبه ی ملت شریف ایران در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نمایند و ندای عزت، سربلندی، وحدت، مقاومت و مبارزه با فقر ، فساد و دشمنان انسانیت، اسلام و ایران را سردهند و همانطور که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ناامیدی و یاس را بر همه ظالمان و دشمنان کشور مستولی می کنند، با شرکت در انتخابات ۱۲ اسفند نیز بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور خواهند کرد و جلوی کارشکنی های آنان را خواهند گرفت .

علماء وروحانیون ، شورای افتاو روحانیت مرکز بزرگ اسلامی شهرستان کامیاران

 

لینک کوتاه : https://avaye-amin.com/?p=1470

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.